O nama

 

Cyclomania bike shop prodavnica i servis bicikala je otvorena 2015. godine. Međutim naši počeci počinju mnogo ranje...
Naime firma je prvobitno osnovana 2009. godine i poslovala je kao veleprodaja za firme i online prodaja za fizička lica.
Želimo da napomenemo  da je osnivač firme dugogodišnji biciklista koji potiče iz biciklističke porodice.
Naime Zoltan je u "vodama biciklizma" od malih nogu. Takmičio se kako u Srbiji, tako i van nje. U Grčkoj se takmičio u ekipi "Cosmote Kastro" sa našim poznatim biciklistom Nebojšom Jovanovićem.
Svoju prvu diplomu za uspešno završen mehaničarski kurs stiče sa svojih tek napunjenih 11 godina.
Kao strastveni zaljubljenik u biciklizam  posle završene biciklističke karijere otvorio je firmu "CYCLOMANIA INETRNATIONAL DOO".

Naša firma je zvanični distributer brendova:

•    Novatec točkovi
•    YBN lanci
•    DMT sprinterice
•    LAS INFINITO kacige

Otvaranjem maloprodaje 2015. godine naša firma se proširila.
Želeli smo da naše dugogodišnje iskustvo bude dostupno širokom spektru građanstva. Naša vizija je da ostvarimo dugoročan odnos sa kupcima i da oni postanu  naši lojalani klijenti.  Asortiman ponude se proširio , tako da sada osim naših brendova u ponudi imamo sve tipovove bicikla: dečije, gradske, treking, fat bike, mtb, folding, e-bike...
Naravno tu je i prateći program dodatne opreme i delova.
Pored proizvoda koje nudimo kupcima bez stručnih kadrova naše poslovanje ne bi bilo kompaktno.
Svaki zaposlen je prošao obuku za deo posla koji vodi. Time želimo da klijenti budu zadovoljni kako proizvodima koje su kupili tako i uslugom koju su dobili od naših zaposlenih kadrova.

Deo naše prodavnice koji posebno negujemo je servis.
Servisu se posvećuje posebna pažnja, to je odvojen "organizam" koji funkcioniše zasebno.
Svakom klijentu  se posvećuje pažnja.  Slušamo vlasnika, koje kvarove pominje, koje smetnje ima tokom vožnje...
Posle toga mi stručno pregledavamo svaki deo bickla, i predočavamo klijentu  sve nedostatke koje treba ukloniti da bi bicikl bio tehnički ispravan.
Veoma često provozamo bicikl posle procene i pre servisa.
Mi pored tehničke ispravnosti negujemo i higijenu. Svaki bicikl se pre servisa detaljno pere. Prvo, nama je mnogo lakše i preciznije da servisiramo odmašćene i čiste delove. A drugo kada klijent preuzme ispravan i čist bicikl, pa to je onda obostrano zadovoljstvo!
Naša misija je: kvalitet ispred kvantiteta!
Naravno posle svakog servisa svaki bicikl prolazi test vožnju gde serviser potvrđuje da je bicikl ispravan.

U današnje vreme modernizacije i sve veće upotrebe interneta online prodaja sve više uzima udela u potrošačkoj sferi kupaca.
Iako klasične prodavnice i dalje imaju prednost u odnosu na onlajn prodavnice, naročito u Srbiji, razlika se ipak sve više smanjuje, a očekivanja stručnjaka su da će uskoro biti izjednačene.
Široka ponuda, povoljnije cene, ali verovatno i najbitnije - udobnost kupovine bez odlaska u prodavnicu, podstiču potrošače da sve više kupuju preko interneta, pa je od 2015. godine njihov broj uvećan za skoro 50 odsto.
Shodno tome naš cilj je da širok asortiman proizvoda koje imamo ponudimo kupcima širom Srbije.
Naša online politika je da kupcima ponudimo fabričke cene bicikala, da budu u toku sa aktuelnim sniženjima, velikim izborom brava za zajključavanje, kaciga, specijalnim popustima, rasprodajama, odloženo plaćanje na rate bez kamate i naknade...
Razna priznanja od kupaca i nagrade proizvođača poslužile su nam kao potvrda da smo na dobrom putu, te nastavljamo u istom smeru zadržavajući visoke ciljeve i postavljajući nove, uvek više standarde u poslovanju.